ویژگی های تبلیغات
 

تبلیغات هوشمند

اطمینان از بهترین بازده سرمایه گذاری برای نیازهای تبلیغاتی شما در انواع شبکه های اجتماعی .

ارائه خدمات فوق العاده

مشاروه تبلیغات

صرف‌نظر از مشکلات شرکت‌ها ، پیرامون نحوه ارزیابی اثربخشی تبلیغات ، انتظار شرکت از سرمایه‌گذاری انجام‌شده بر کمپین تبلیغات ، افزایش سود و شهرت برند با تشویق و تحریک مصرف‌کنندگان برای خرید بیشتر است.

بازاریابی با شبکه های اجتماعی

پلتفرم‌های اجتماعی برای برقراری ارتباط با مخاطبان، برندسازی، افزایش فروش و حتی افزایش ترافیک وب‌سایت است.

تجزیه و تحلیل رقیبان

اگر مطمئن نیستید، یا اگر آخرین تحلیل و بررسی رقابتی را که انجام داده‌اید در حد مطالعه سریع شبکه‌های اجتماعی و وب سایت رقیب بوده است، احتمالا فرصت‌های زیادی را در بازار از دست داده‌اید ما می توانیم به رشد برند شما کمک کنیم

خدمات

چه کمکی از ما می خواهید

قدرت تبلیغات در دنیای امروزی

دنیای تبلیغات، دنیای شگفت انگیز و عجیبی است و تقریبا اکثر ما درگیر آن هستیم؛ چون هر روز به هر کجا که می‌رویم یا به هر جا که نگاه می‌کنیم، پیام‌های مختلفی می‌بینیم.

مدیریت آنلاین رسانه

دنبال تحقق اهداف سازمان رسانه ‌ای با استفاده از منابع مادی و انسانی و کارکرد هایی از جمله برنامه ریزی، سازماندهی، هدایت و کنترل است.

استراتژی رسانه های اجتماعی

استراتژی شبکه های اجتماعی، این امکان را به بازاریابان محتوا می دهند که با نحوه ی ایجاد برند تجاری آشنا شونداین آشنایی می تواند در آینده ی کاریشان تاثیرگذار باشد

زمان واقعی و داده ها

نشاده دادن زمان واقعی در هر مکانی مهم هست و این موضوع شامل کامپیوتر هم صدق می شود ما نشان می دهیم که چندنفر در چه ساعاتی در سایت شما آنلاین بودن

بازیابی پنالتی

برای اکثر مشاغل آنلاین، ترافیک موتورهای جستجو بسیار مهم است، اما دستیابی به رتبه های بالا در گوگل به آسانی گذشته نیست. بنابراین، بسیاری از جستجوگرها و بازاریاب ها روند ایجاد لینک را به شدت دنبال کرده اند.

گزارش و تجزیه وتحلیل

تجزیه تحلیل وبسایت های رقیب و لگو برداری نتیجه خوبی استفاده کرد

تبلیغات

تبلیغات در فضای مجازی

تبلیغات در فضای مجازی از جمله روش های تبلیغاتی مهم در دنیای امروز است؛ چراکه اینترنت و فضای مجازی نفوذ زیادی در زندگی دنیای امروز دارد و می تواند تاثیر زیادی بر مخاطبین بگذارد. از همین رو تبلیغات مجازی برای ارائه و معرفی برندها و کسب و کار ها و توسعه آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است و باید به صورت ویژه به آن توجه شود

مناسب ترین قیمت ها را از ما بخواهید

فالوور چیست یا فالوور کیست؟

فالو کردن به معنای دنبال و پیروی کردن است، حال ما در شبکه های اجتماعی اغلب کلمه follow را می‌بینیم و خیلی از کاربران معنی این واژه انگلیسی را نمی دانند.

شما با کلیک روی follow قبول می کنید که می خواهید آن کاربر و تمامی فعالیت هایی که این کاربر در اینستاگرام انجام می دهد را مشاهده کنید.شما می توانید با خرید فالوور اینستاگرام محبوبیت پیج خود را افزایش دهید.

20
پروژه های انجام شده
12
کاربران راضی​
20
فنجان قهوه
1
خط کدنویسی

نحوه انجام کار

گام های محصول دیجیتال

.04

تبلیغات و بازاریابی

.03

توسعه وب سایت

.02

توسعه اپلیکیشن موبایلی

.01

بهینه سازی موتور جستجو

تامین بات به عنوان یکی از با سابقه ترین سایت 
تبلیغات درشبکه های اجتماعی داخلی و خارجی و هم چنین خرید فالوور و لایک اینستاگرام

 با بیش از10سال تجربه، با پایبندی به چهار اصل ، استفاده آسان ، پشتیبانی همیشگی ، قیمت رقابتی و امنیت خرید موفق شده به معتبرترین سایت در این حوزه تبدیل شود.
شما می توانید به راحتی و بدون نیاز به کلمه عبور از خدمات فالوور اینستاگرام، لایک اینستاگرام، بازدید ویدیو اینستاگرام بهره مند شوید.

تبلیغات ویژه

با تامین بات به بهترین شکل و تاثیر گذارترین روش ها تبلیغ کنید