ربات های اینستاگرامی

امروزه اینستاگرام به محبوب ترین پلتفرم اشتراک گذاری محتوا تبدیل شده است و به لطف کاربران میلیونی آن توانسته است تا به موفقیت های بزرگی دست پیدا کند. تاثیرات اجتماعی و فرهنگی این اپلیکیشن به قدری گسترده است که بسیاری از کنش های فرهنگی و مطالبات اجتماعی اینستاگرام را به عنوان تریبون اصلی خود انتخاب میکنند و در واقع امروزه اینستاگرام تبدیل به اولین مرجع دریافت اخبار شده است. اما یکی از کاربردهای این اپلیکیشن امکان راه اندازی پیج های فروشگاهی و کسب و کار و کسب درآمد در آن میباشد که این کار در ابتدا نیاز به دانش و سپس نیاز به تلاش داشته تا بتوانید مشتریان خود را در داخل این پلتفرم محبوب جستجو کرده و کالای خود را عرضه نمایید.

 

چرا باید از ربات ها استفاده کنیم

همانطور که میدانید تعداد مخاطبان شما در اینستاگرام بستگی به سابقه فعالیت و میزان فعالیت شما در اینستاگرام دارد و قطعا باید دانست که پیج های میلیونی از سالها قبل فعالیت خود را شروع کرده اند که امروز چندین مخاطبان بالایی دارند. اما شاید بتوان استفاده از ربات ها را یک میانبر در این میان دانست که بدون صرف وقت و فعالیت شما میتوانند با انجام یکسری اقدامات منجر به افزایش میزان فالوورهای شما شوند.

 

مزیت های استفاده از ربات های اینستاگرامی

 

معایب استفاده از ربات های اینستاگرامی

 

 

 

ربات های اینستاگرامی چگونه کار میکنند؟

ربات های اینستاگرامی قادرند تا با در دست گرفتن اکانت شما همان رفتارهای انسانی فالو کردن و یا لایک و کامنت گذاشتن را به طرز سریعتری انجام داده و با بالابردن نرخ فعالیت شما باعث افزایش پاسخ مخاطبان و در کل بالابردن تعداد فالورهای شما شوند. البته باید در نظر داشت که اینستاگرام نیز به دنبال حذف نمودن این راه میانبر میباشد و تاکنون نیز اقدام به ایجاد الگوریتم های بسیاری برای تشخیص فعالیت های انسانی از ربات ها نموده است. دانستن این نکته قبل از شروع فعالیت شما بسیار مهم است که بدانید استفاده از ربات های بی کیفیت ممکن است نتیجه عکس داده و به کلی منجر به از دست دادن پیج شما شوند.

 

الگوریتم های حساس اینستاگرام نسبت به ربات ها چیست؟

این الگوریتم ها آماده هستند تا در صورت تشخیص رفتارهای غیر انسانی بلافاصله زنگ هشدار را به صدا درآورده و اینستاگرام را متوجه سازند. هرگونه ثبت بیش از حد کامنت در طی یک بازه زمانی یا لایک کردن بیش از اندازه میتواند جزو رفتارهای ربات ها تلقی شده و پیج شما را از دسترس خارج سازد. در ضمن باید این نکته را بدانید که شما در طی یک روز تنها مجاز به فالو کردن یا آنفالو کردن تعداد محدودی پیج میباشد و‌ هرگونه تجاوز از این مقدار باعث تشخیص شما به عنوان یک ربات خواهد شد. البته بسیاری از سازندگان ربات های اینستاگرامی نیز متوجه این موضوع میباشند. بنابراین ربات های با کیفیت دقیقا رفتارهای انسانی را از خود بروز میدهند و تمامی فعالیت های آنان در چهارچوب قوانین اینستاگرام میباشد. به همین منظور استفاده از ربات های خوب را میتوان اقدامی موثر و مثبت برای افزایش و توسعه فعالیت ها درون اینستاگرام دانست و میتوان با خیال راحت از آنها بهره گرفت.

 

نکات انتخاب یک ربات اینستاگرامی خوب

در ابتدا دقت کنید که ربات خود را از مرجعی مطمئن و با سابقه تهیه بفرمایید. امروزه ربات های اینستاگرامی بی کیفیت و ارزان و حتی رایگانی در بازار وجود دارد. که با استفاده از آنها فقط امنیت و آینده سایت خود را به خطر میاندازید. ربات اینستاگرامی خود را با تحقیق و با اطمینان کامل از یک شرکت معتبر خریداری کرده و حتما در هنگام خرید به کیفیت خدمات پشتیبانی آن نیز دقت داشته باشید.

 

سخن پایانی

شروع یک کسب و کار نوپا نیازمند رسیدگی و توجه همه جانبه میباشد و بهتر است در ابتدای کار شروعی محکم داشته و با قدرت اقدام به ورود نمایید. داشتن یک پیج اینستاگرامی برای کسب و کار دقیقا همان اولین قدم محکم میباشد که البته با داشتن یک ربات اینستاگرامی خوب نیز کمک شایانی به افزایش قدرت پیج خود و بهبود کیفیت کسب و کار خود مینمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *