خرید پیج اینستاگرام

در حال حاضر حجم قابل توجهی از کسب وکارهای مجازی در اینستاگرام در حال فعالیت میباشند که همین امر لزوم آگاهی به قواعد و الگوریتم های آن را برای پیشرفت اثبات مینماید. بسیاری از کسب و کارهای از این قواعد آگاهی داشته و موفقیت خود را تضمین نموده اند. پیشنهاد ما به شما این است که با فراگیری دانش این حوزه شما روند موفقیت خوبی را برای خود به ثبت برسانید. در این مقاله قصد داریم تا مزایا و معایب خرید پیج اینستاگرامی را بیشتر با هم بررسی نماییم تا بهترین نتیجه برای انتخاب شما حاصل شود.

جذب فالور ارگانیک اینستاگرام نیاز به صرف زمان زیاد و فعالیت مستمر دارد و بسیاری از کسب و کارها میخواهند تا به سرعت فروش خود را در این اپلیکیشن شروع کنند که در نتیجه به سراغ خرید پیج میروند.

 

مزایای خرید پیج های اینستاگرام 

  1. شروع پر قدرت در اینستاگرام و ذخیره نمودن زمان
    شما با خرید پیج اینستاگرام تا حد خوبی زمان خود را ذخیره میکنید و همچنین شروع قدرتمندی برای کار خود رقم خواهید زد. با آپلود اولین پست هزاران نفر پست شما را میبینند و قطعا درصد قابل قبولی از آنها قیمت ها را از شما خواهند پرسید. این کار را مقایسه کنید با یک پیج تازه کار که در حال جذب دانه به دانه مشتریان خود است. 
  2. سرعت در جذب فالوور
    مخاطبین بالا آمار لایک و کامنت شما را بالا میبرند و همین امر باعث جذب مخاطبین جدید و توجه بیشتر اینستاگرام به پیج شما خواهد شد. در عین حال با اطمینان از واقعی بودن مخاطبین پیج نیاز شما به ربات های افزایش فالوور و لایک نیز برطرف شده و در هزینه ها نیز صرفه جویی میگردد. 
  3. برند خود را در زمان کوتاه تری به شهرت برسانید
    اگر شما اهداف جاه طلبانه تری داشته و قصد دارید تا برندی بسازید و آن را در جامعه مطرح نمایید تاسیس یک پیج از اول راه به هیچ عنوان کار عاقلانه ای نیست. خرید یک پیج خوب با فالوورهای خوب برای شروع انتخاب عاقلانه تری مینماید و در عمل نیز مشتریان تمایل دارند از یک پیج چند صد هزار نفری خرید نمایند و اعتماد آنها به اینگونه پیج ها بیشتر میباشد. 
  4. از راه تبلیغات هم میتوانید از پیج کسب درآمد کنید
    همانطور که میدانید کسب درامد از راه تبیلغات یکی از موثرترین روش های پول درآوردن پیج های پرطرفدار از اینستاگرام میباشد. اگر شما هم یک پیج با فالوور خوب داشته باشید قطعا میتوانید با گرفتن تبلیغات در مدت کمی هزینه خرید پیج خود را در بیاورید.

 

 

معایب خرید پیج های اینستاگرام

  1. پیج شما ممکن است پس از خرید با ریزش با ریزش فالوور رو به رو شود.
    قطعا مخاطبین پیج متوجه تغییر محتوای پیج شده و ممکن است به محض مواجه شدن با نام غیرآشنای پیج شما آن را آنفالو کنند. از این جا دیگر به شما بستگی دارد که با تولید محتوای جذاب مخاطبین را قانع کنید که در پیج شما بمانند و به آن علاقه مند شوند. بهترین راهکار این است که پیجی را خریداری کنید که محتوای آن تشابه بیشتری به فعالیت شما داشته تا مخاطبین علاقه مندی خود را از دست ندهند. 
  2. ممکن است فروشنده پیج کلاهبردار باشد
    راه های زیادی برای بازگردانی رمز توسط فروشنده پیج شما برای پس گرفتن پیجش وجود دارد و ممکن است حتی قبلا پیج شما را به چند نفر دیگر نیز فروخته باشد. حتما از نکات امنیتی پیج خود مطمئن شوید و رمز اصلی ، تایید دو مرحله ای ، ایمیل اصلی و ارتباط با فیسبوک شخص فروشنده را بطور کامل چک و در صورت ایجاد ارتباط آن را مسدود نمایید. 
  3. فالوورهای فیک هیچ گونه فعالیتی ندارند
    اگر پیج شما فالوورهای فیک زیادی داشته باشد نرخ تعامل شما کم شده و به مرور کسب و کار شما کساد خواهد شد. بهتر است پیج هایی با فالوور واقعی را خریداری کنید تا احتمال شکست خرید پیج را به کمترین حد ممکن برسانید. 

در پایان باید گفت که خرید پیج های اینستاگرام اقدامی بسیار عالی برای رشد چشمگیر کسب و کار و افزایش مشتریان شما میباشد اما قبل از هر اقدامی باید تمام جوانب امر را سنجید و سپس برای خرید پیج اقدام نمود. بدیهی است که هرگونه سهل انگاری در این رابطه به از دست رفتن کل هزینه شما ختم خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *