ربات تبلیغات اینستاگرام

استفاده از ربات های تبلیغات برای افزایش فالوور یکی از راه های نوین جذب مخاطب میباشد که با استفاده از آن و البته استفاده از ربات های استاندارد میتوان به تعداد مخاطب های بالا دست پیدا کرد و کسب و کار خود را توسعه داد. در این مقاله با ما همراه باشید تا شما را با اینگونه ربات ها بیشتر آشنا سازیم.

 

نحوه کارکرد ربات اینستاگرام

این ربات با انجام اقداماتی از قبل فالو و آنفالو خودکار، لایک و کامنت و همچنین ارسال پیام تبلیغاتی انبوه در دایرکت اقداماتی را انجام میدهد که در حالت عادی اگر خودتان بخواهید انجامش دهید مستلزم صرف زمان و انرژی زیادی است و بهتر است این کار را به همان ربات ها بسپارد.

 

وظایف ربات اینستاگرام

  1. لایک کردن خودکار پست های هدف
    ربات با لایک کردن پست های پیج ها و یا هشتگ های انتخابی شما میزان تعامل را بالا برده و از طرفی صاحبان پیج در صورت مشاهده لایک شما ممکن است مشتاق شده و به پیجتان سر بزنند و در صورت علاقه مند شدن آن را فالو کنند.

  2. کامنت گذاشتن خودکار پست های هدف
    همانند مورد قبلی این ویژگی نیز امکان کامنت گذاری خودکار پست های هدف را مهیا کرده و با متن های از قبل تعیین شده اقدام به گذاشتن کامنت زیر پست ها میکند. با این کار البته اگر به شکل اصولی انجام شود دیگر نیازی به صرف زمان برای کامنت مارکتینگ نیست.

  3. فالو کردن یا آنفالوکردن خودکار پیج ها
    قابلیت این ربات ها فالو کردن پیج ها برای ایجاد علاقه مندی به پیج شما در آنها میباشد که در طول زمان باعث جذب مخاطبان خواهد شد و پس از مدتی همان پیج ها از طرف ربات آنفالو میشوند. زیرا تعداد بالای فالووینگ های شما ممکن است اعتبار پیج را مخدوش نماید.

  4. ارسال پیام به دایرکت اشخاص توسط ربات
    شما متن پیش نویسی را در اختیار ربات قرار میدهید و ربات بصورت انبوه آن را برای دایرکت افراد ارسال میکند. اگر متن ارسالی شما استاندارد و جذاب باشد قطعا میتواند افراد را تشویق کرده تا به پیج شما سر بزنند و در طولانی مدت باعث افزایش مخاطبین شما خواهد شد.

 

 

مزایای استفاده از ربات تبلیغات اینستاگرام

 

در پایان باید دقت داشت که ربات را تنها از مراکز معتبر تهیه بفرمایید زیرا یک ربات غیر استاندارد با لایک و کامنت بیش از حد میتواند پیج شما را در دسته بندی پیج های اسپم قرار داده و بطور کلی پیج را در معرض مسدود نمودن توسط اینستاگرام قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *